سوگلی بابا و مامان

خاطرات گذشته

1391/5/27 23:03
نویسنده : مامان جونش
238 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خواهم برم به گذشته دقیقا از اونجای که دخملی من وروجک شده بود  1 دخملی من یک ماه که بود کلمه آقون رو به زبون آورد11 دوماه بود که به پابوس امام رضا بردیمش آخه من حدیث رو از امام رضا گرفته بودم باید به پابوسش می رفت مسافرت اول دخملی با قطار بود دخملی خیلی خوش سفر بود و خیلی خوش گذروندیم    11111                    1  

دخملی من وقتی 4ماهش بود کلمه مام وبابا را به زبون آورد وکلی براش ذوق کردیم11وحالا وروجک چهار ماه من11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 22:21
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........